آموزش (ورکشاپ) حضوری پتینه مدرن و کلاسیک

جهت شرکت ورکشاپ آموزش پتینه و اطلاع از نزدیک ترین دوره حضوری با شماره های 02144736132 – 02144736131 تماس حاصل نمایید. 

آموزش جامع حضوری پتینه مدرن و کلاسیک در تهران (ورکشاپ پتینه)

آموزش پتینه کلاسیک و مدرن برای چه افرادی مناسب است؟

احتمالاً پس از اینکه با این هنر آشنا شدید، این سوال برای شما پیش آمده باشد که آیا اصلاً من با این هنر میتوانم کسب درآمد کنم و یا اینکه این هنر اصلاً برای من مناسب است؟

آموزش پتینه برای این افراد مناسب است :

  1. تمامی خانم ها و آقایانی که علاقه به هنر پتینه دارند و برای خودشان میخواهند این کار را انجام دهند و یا قصد کسب درآمد از این صنعت بزرگ را دارند.

  2. تمامی نقاشان ساختمانی که قصد پیشرفت شغلی دارند.

  3. کلیه افرادی که در زمینه دکوراسیون داخلی فعالیت می کنند.

  4. طراحان دکوراسیون داخلی و خارجی.

  5. دانشجویان و افرادی که میخواهند این شغل را به عنوان شغل دوم خود برگزینند (که البته خیلی سریع شغل پتینه را به شغل اول خود تبدیل خواهند کرد).

  6. و تمامی کسانی که به هنر و کسب درآمد علاقه دارند.

اطلاعاتی درباره ورکشاپ جامع آموزش پتینه رنگ و ابزار:

آکادمی رنگ و ابزار علاوه بر دوره مجازی آموزش پتینه کلاسیک و مدرن که برگزار می نماید، تقریباً ماهیانه به صورت منظم دوره آموزشی ورکشاپ پتینه کلاسیک و مدرن را به صورت حضوری نیز برگزار می نماید.

در دوره های حضوری آموزش پتینه کلاسیک و مدرن آکادمی رنگ و ابزار، در حدود 30 سرفصل از تکنیک های پتینه کلاسیک و مدرن به صورت تخصصی آموزش داده می شود. که شما می توانید جهت اطلاع از سرفصل های هر دوره با شماره های 02144736132 – 02144736131 تماس حاصل نمائید.

در دوره های حضوری کلیه ابزار و متریال مورد نیاز در حین دوره به صورت رایگان در اختیار هنرجویان قرار داده می شود و یک بار هر آموزش را استاد اجرا نموده و سپس هنرجو همان تکنیک را اجرا می کند.
امکان تصویربردای با گوشی همراه از تکنیک آموزش داده شده میسر است.
دوره ها به صورت سه روزه متوالی، از ساعت 10 صبح الی 18 بعد از ظهر برگزار می گردند و همانطور که در بالا قید شد، کلیه ابزار و متریال به صورت رایگان در اختیار هنرجو قرار داده می شود و همچنین نهار و پذیرایی را میهمان مجموعه رنگ و ابزار دات کام هستید.

محل برگزاری دوره جتمع آموزش پتینه کلاسیک و مدرن به صورت حضوری در تهران، محل دائمی مجموعه رنگ و ابزار دات کام می باشد.

پس از اتمام دوره، هنرجویان رنگ و ابزار جهت تهیه ابزار و متریال مورد نیاز خودشان، با تخفیف ویژه می توانند از فروشگاه خرید کنند!

پشتیبانی ویژه پس از اتمام دوره حضوری :

تمامی هنرجویان آموزش پتینه کلاسیک و مدرن، پس از اتمام دوره داخل گروه واتساپی به همراه استاد آموزش دهنده و ناظر مجموعه رنگ و ابزار دات کام، عضو شده و تا شش ماه پس از پایان دوره در صورت داشتن هرگونه سوال، اشکال و ایراد، مستقیماً با استاد در ارتباط خواهند بود.

آموزش ورود به بازار کار:

ما به تمامی هنرجویانی که در ورکشاپ های حضوری پتینه شرکت می کنند این مهارت را آموزش می دهیم که به چگونه می توانند وارد بازار کار شده، تبلیغات و بازاریابی کنند، نحوه انعقاد قرارداد، احتیاطات لازم و کلیه مواردی که لازم باشد را آموزش خواهند دید.

آیا پتینه، فقط محدود به ساختمان است؟

این سوال را خیلی از ما می پرسند که آیا پتینه فقط محدود به اجراهای ساختمانی است؟
اجرای این هنر صرفا و مختص به پتینه ساختمانی نیست و شما می توانید اغلب این تکنیک ها را بر روی تابلوهای دکوراتیو اجرا نمائید و یا بر روی اجسام پلی استر و… کارهای پتینه را اجرا نمائید.

پس حتما نیازی نیست که برای کسب درآمد از هنر پتینه به ساختمان ها مراجعه کنید و به راجتی هم میتوانید در منزل کسب درآمد نمائید.

دوره حضوری بهتر است یا مجازی؟

در دوره حضوری کلیه تکنیک ها یک بار توسط استاد اجرا می شود سپس هنرجو همان تکنیک را با ابزار و متریالی که به صورت رایگان در اختیار هنرجو قرار گرفته است اجرا می نماید.

در دوره مجازی، هنرجو همیشه به تمامی فایلها دسترسی دائمی دارد و بارها و بارها می تواند یک سرفصل را از اول ببیند و ابزار و متریال را تهیه کند و خودش شروع به تمرین کند.

در هر دو نوع آموزش ها که توسط آکادمی رنگ و ابزار ارائه می گردد، پشتیبانی ویژه به هنرجویان ارائه می گردد.

جهت اطلاع از تاریخ و سرفصل های دوره های حضوری آموزش پتینه کلاسیک و مدرن، میتوانید با شماره های 02144736132 – 02144736131 تماس حاصل فرمائید.

گوشه یکی از ورکشاپ های پتینه دی ماه 1401 آکادمی رنگ و ابزار

تصاویر زیر بخشی از نمونه کارهای هنرجویانی است که برای اولین بار در ورکشاپ آموزشی آکادمی رنگ و ابزار اجرا نمودند. تمامی نمونه کارها به هنرجویان داده می شود و با خودشان می توانند به منزل ببرند. 6 ماه پشتیبانی ویژه پس از گذراندن دوره دارند تا در صورت بروز هرگونه سوال بتوانند از استاد خود بپرسند.

rangoabzar-paint
IMG_20230113_151847
IMG_20230113_151916

جهت ثبت نام در ورکشاپ پتینه تهران با شماره های 02144736131 و یا 02144736132 تماس حاصل فرمائید.

error: محتوای محافظت شده !!